fredag 6 december 2013

Adventsfint.

Foto: Sofie Larsson / www.teadventskalendern.se
Det har varit en hektisk period ända fram till nu, för oss Te-nissar! Därför fick adventspyntandet komma lite i andra hand. Först nu börjar det infinna sig lite julkänsla i inredningen och med hjälp av Te-adventskalendern är stämningen på topp! Här har jag pyntat med lite minigranar som jag fick hemifrån mamma och pappas skog, och så skalade amaryllislökar av sorten Benefica. Jag tycker det är vackert att skala bort det yttersta bruna, torra lagret på lökarna och det gör ingen skada! Jag är ju florist när jag inte är Te-nisse, så ni kan lita på mig.

Ha ni julpyntat hemma ännu? Pyntar ni liksom jag mycket med naturmaterial och blommor? Vore spännande att höra!

/ Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar